en ny värld

Vi softar på här hemma. Tog en promenad till Café Viktoria och åt lunch tidigare i veckan, var och åt kinabuffé igår innan vi var på BVC så vi vågar ta oss ut iallafall! Skruttas ligger i vagnen och sover snällt under tiden. Så vi tar oss utanför lägenheten litegrann iallafall! Han är snäll med oss och gnäller mest bara när han är 1. kall på skötbordet, 2. gasig i magen, 3. hungrig (ifall jag inte förstått det innan gråten kommer). Vi får se om han fortsätter vara såhär schysst eller om detta är någon slags smekmånadsfas och helvetet inte har brakat lös än. 
 
Haha. John är så snabb och van att reagera då jag ropar efter något (vatten, godis, mobil, kanelknäcke) när jag ammar att han ropade "VA? sa du nåt?" när jag nös nyss. Gullfis. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0